Siden frokosten på hotellet både var både dårlig og dyr, så bestemte vi oss for å gå ut å spise frokost. Nokke som var lettere sagt enn gjort, siden den vi hadde blinka oss ut va stengt pga varmen….I dag skal være den varmeste dagen, og fleire butikka var stengt eller hadde korta ned på åpningstia. Vi hadde ikkje tenkt å reise så tidlig til Antwerpen siden Henrik uansett e på jobb, men begynte å bli litt bekymra for at dei kunne finne på å kansellere mange togavganga pga overoppheting av skinneneSå da spiste vi ferdig frokosten vi etter kvart fant, og sneik ubevisst på første klasse på toget. Vi va veldig fornøgd med å finne så gode plassa, men e smarte nok til å tenke at «her e det nokke som ikkje stemme» siden «vår» vogn forblei nesten folketom og den bak oss stappfull. Vi bestemte oss for å bli, og heller spille overraska ved en evt kontroll. En førsteklasse billett kosta 400 kr meir enn den vi hadde kjøpt.Vi har booka rom på et Hilton hotell i Antwerpen, og ikkje nokke å sej på fasaden i alle fall (i bakgrunnen her).Det e heilt klart den varmeste dagen, og nesten litt Las Vegas aktig, så ingen krise at lunchen både blei spist innendørs og med vann tilOppe på torget låg Antwerpen beer and brewery….…og da måtte vi ha en liten smakebit. En enorm katedral i bakgrunnenDet kosta heile 12 EUR pr pers å gå inn i katedralen, og det meinte vi va så ukristelig at vi gikk inn i «gift shoppen» for å evt ta bilde av bilda deia. Det viste seg at vi såg rett inn i katedralen, og vi konkluderte med at den var mest storslått fra utsia. I giftshoppen solgte dei veldig mange forskjellige bibelske figura, og bøke i tillegg til egetbrygga ølØverst e rådhuset, og nederst e bygninga til høgre for rådhusetBygninga til venstre for rådhusetUteplass til venstre for rådhuset. Vi tenkte vi skulle prøve en Limonchello-fritz en gang til, for å sjå om dinne hadde nokke fritz i seg. Vi konkluderte med at vi egentlig ikkje lika Limonchello-fritz nokke særlig….Når vi satt på uteplassen, kom ditte paret her og vi lurte på kor mykkje spetakkel han hadde stelt i stand for å få lov å gå ut i det som kan betegnes som både den minst flatterende og styggeste boksa ever. Den va MYKKJE verre i virkeligheten….Henrik var etter kvart ferdig på jobb, og han hadde fått anbefalt en plass som skulle vise kampen mellom Norge-Frankrike. Her en plass på veien.Konseptet var som en mathall, der du kjøpte den maten du ville ha og fant en plass å sitte.Kampen gikk inne, og va både spennende og underholdende til tross for at vi tapte 3-1. Vi satt ved siden av et par fra Brasil som heia på Norge, og som vi måtte love å ro dersom vi skåra. Dei rodde ivrig med den eine gangen…Far, sønn og Rådhuset by nightBygninga til høgre for Rådhuset by nightUteplass til venstre for Rådhuset by nigh, og debreefing etter kampen